marți, 31 august 2010

Retrospectiva

Cum poate sa treaca o vara fara ca eu sa ceva de spus despre ea? S-au intamplat atat de multe...
Da, am terminat liceu si am plans, am dat si bacul si l-am luat, am intrat chiar si la facultatea la care voiam. Si nu am trecut singura prin toate astea. Am avut familia care ma sustinea, prietenii alaturi de care ma distram in putinele pauze de la invatat si dupa examene si un baiat care sa ma tina in brate atunci cand aveam nevoie de asta. Am fost la mare, locul unde mereu imi limpezesc gandurile si de unde mereu ma intorc mai linistita si fericta. Chiar si la tara m-am simtit bine alaturi de un vechi prieten, care s-a dovedit bun de pastrat, iar acum planuiesc o iesire la munte alaturi de cativa prieteni.
Suna vacanta perfecta, nu? Pai, nu este. Deloc.
Vara asta a fost plictisitoare, enervanta si lipsita de entuziasm.
Vara asta am terminat liceul, perioada prea importanta in viata mea. Tot vara asta asta am stat pe un scaun in fata biroului invatand si lucrand exercitii pentru examenele cele mai importante din viata mea, care au trecut de parca ar fi fost un test neimportant la care oricum stiam tot. Sunt ele importante, m-am stresat si am muncit sa le trec cu succes, dar acum ca s-au dus de parca nici nu au fost in viata mea.

Pe cat de inconjurata de prieteni sunt, pe atat de dezamagita am fost vara asta. Grupuri, grupulete, orgolii, minciuni. Oamenii care par cei mai cuminti si de la care ai asteptari, aceia te vor trada, asta pentru ca au doua fete. Nu-i nimic, nici ei nu sunt capabili sa isi vada fetele. Eu nici atat nu ma straduiesc sa le descopar, pentru ca atunci cand te astepti cel mai putin, iti zambesc ei cu una si te ignora cu cealalta. Oamenii rai sunt cei mai de incredere. Pentru ca te astepti de la ei sa fie rai, iti iei armele de care ai nevoie pentru a te apara si ce descoperi la sfarsit? Ca nici macar nu a trebuit sa le scoti din husa. Sau mai bine: oamenii indiferenti. Aia imi plac mie, pentru ca nu dau doi bani pe viata asta si nici pe tine. Iar tu, ca om, stii asta si tot continui sa vorbesti cu ei, stiind ca daca ai fi tu sau orice alta persoana din lumea asta nu ar fi nicio diferenta. Si iti place asta, pentru ca nu te astepti la absolut nimic de la ei, iar cand pleci ghici ce? Vin dupa tine. De ce? Pentru ca nu ai avut astepari de la ei, pentru ca nu ti-a pasat de ei, pentru ca esti unul de-al lor, un nepasator. Si stii cat vor sta cu tine? Pana cand iti va pasa si atunci te vor lasa, te vor abandona ca si cum nimic nu s-ar fi inatamplat. Asta pentru ca te-ai schimbat sau poate pentru ca te-ai prefacut ca esti altcineva decat tu insuti. Eu habar nu am cine e cel ranit, cel rau si cel indiferent. Sau poate ca am o idee. Tu esti cel ranit, cel ce pleaca e cel rau, iar cel ce vizioneaza e indiferentul. Curand rolurile se vor schimba. Din nou si din nou si iar. Pentru ca exista legea asta stupida cum ca fiecare trebuie la un moment dat sa simta ceva. Eu te ranesc pe tine, pentru ca am fost ranit de altcineva, iar tu vei rani pe altul pentru ca nu ne putem abtine. Trebuie neaparat sa ne pese. Si ne pasa, iar asta dovedeste ca suntem niste idioti.
Tot atatea astepari, o gramada de filme cu final fericit, carti cu acelasi sfarsit, povesti in stanga si in dreapta si asa mai departe. Dar nici ca am putea fi mai putin incapatanati si sa ne uitam in urma si inaintea noastra, ca sa descoperim ca nu totul are final fericit, iar viitorul nu intotdeauna suna promitator.

Asteptari pe naiba. Viata-i frumoasa, atat timp cat te bucuri de ea asa cum e.
Vara mea a fost diferita si tocmai de asta nu o urasc, fiindca a fost, am trait-o cat am putut la momentul respectiv, iar acum a trecut.
Pe moment mi-e somn, pe viitor nu-mi pasa, pe trecut l-am uitat.

Pa!

3 comentarii:

Miruna spunea...

ce genial e finalul. foarte misto jocul de cuvinte. i shall copy it in my status bar:D ;;) >:D<

mishu spunea...

nici nu-ti imaginezi cat de dor imi va fi de discutiile cu tine >:D<
cateodata a ramas intre noi ce-am vbit, alte dati nu, alteori ai ascultat si ai uitat, dar mereu ai fost acolo sa ma asculti...si asta inseamna ceva,...inseamna mult >:D<
am avut noi diferentele noastre dar trebuie sa recunosti...la fel cum recunosc eu...ai fost my first best friend din liceu si o sa pretuiesc asta...deja ce s-a intamplat pe parcurs nu mai conteaza, eu am uitat toate diferentele si prefer sa pastrez ceea ce conteaza cu adevarat >:D<
i'm gonna miss you so badly >:D<>:D<
don't you forget me, don't dare;):P
>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<

radiowhisper.com spunea...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la asculta.whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!