luni, 22 decembrie 2008

Param pam pam

Craciunul se apropie, iar eu nu simt nimic. este trist ca a disparut tot farmecul, toate sentimentele de bucurie pe care le aveam in anii trecuti, ca au disparut si sperantele mele ca totusi voi mai avea un Craciun adevarat. si ce e si mai trist e ca nimic din jurul meu nu vrea sa ma ajute sa ma simt implinita. in loc sa fiu ingropata in zapada, in loc sa am nasul rosu de la frig, in loc sa ma feresc de turturi de la blocuri, nu dau decat in cat mai multe balti si este un frig neplacut....de toamna. insa toamna a trecut...Si atunci, unde este iarna mea?imi este dor de tot ce facea ca acest anotimp sa fie unul frumos, imi este dor pana si de oameni de alatadata, niste oameni mai putini pacatosi...
Poate asta este si moivul din cauza caruia tot farmecul sarbatorilor a disparut...poate daca oamenii ar incerca sa fie mai putini pacatosi, mai putin egoisti lumea ar fi mai buna. daca ar sti ei cat de mult valoreaza o vorba buna, o fapta buna, un zambet...daca ar sti s-ar simti si ei bucurosi si plini de fericire. insa nu fac nimic. le e bine asa si prefera sa se gandeasca doar la ei si din cauza nici noi nu vom putea fi fericiti...
mi-e dor de ceea ce era odata. mi-e dor de copilaria mea.

Niciun comentariu: